Tato stránka vznikla za účelem představení nástrojů a služeb na konkrétních příkladech tak, abyste během pěti minut zjistili, jak Vám můžu pomoci prodat vaši nemovitost za co nejvyšší cenu v co možná nejkratším čase.
Jako realitní makléř působím od roku 2017, kdy jsem začal svoji realitní cestu v kanceláři CENTURY 21 Positive. Po roce činnosti jsem dostal příležitost spolupráce s přední brněnskou realitní kanceláři CENTURY 21 Bonus Brno, kde aktuálně působím.
Jelikož kupující v mnohých případech platí kupní cenu nemovitosti hypotékou, rozhodl jsem se v roce 2018 nahlédnout pod pokličku oboru financí, zejména pak úvěrům na bydlení. Během souběhu realitní a finanční činnosti jsem získal nepřeberné množství zkušeností z obou oborů.
Pro své klienty se snažím dlouhodobě vytvářet co nejvyšší přidanou hodnotu při prodeji jejich nemovitostí. Při prodeji kladu důraz na moderní marketingové nástroje, jako je videoprohlídka, virtuální prohlídka, web nemovitosti nebo placená reklama na sociálních sítích.
Z amerického realitního trhu se k nám dostala realitní služba pojmenovaná slovíčkem HOMESTAGING, v českém jazyce toto slovo nejlépe vystihuje slovní spojení „příprava nemovitosti”. Já si dovolím doplnit více vypovídající označení, příprava nemovitosti před prodejem.
Nákup nemovitosti je o emocích – když se rozhodnete prodat svoje auto, tak ho před prodejem dáte do servisu, umyjete, vyčistíte, navoníte a v mnohých případech se pokusíte i zakrýt nějaké ty drobné nedostatky tak, abyste z prodeje získali co nejvíc peněz. Stejně tak by měl pracovat i váš makléř, měl by vaši nemovitost taky, aby pro vás z prodeje získal vyšší kupní cenu.
Jak takový homestaging vypadá? Podívejte se na ukázku mé práce.
Kvalitní fotografie dobře připravené nemovitosti je pro mě zcela základní prvek prezentace nemovitosti, který beru jako samozřejmost. Fotografie řekne víc než tisíc slov a přiměje poptávajícího k tomu, aby zvedl telefon a domluvil si osobní prohlídku.
Pro zrychlení procesu hledání kupce podporuji nabídku nemovitosti videoprohlídkou. Fotografie jsou sice klíčové, ale video dokáže nejlépe přenést ty pozitivní emoce, které vzbuzuje dobře připravená nemovitost. Věnujte minutu svého času a podívejte se na jednu z mých videoprohlídek, sami pak zjistíte, proč se vyplatí video natočit.
Brno-Černovice
Vémyslice, Znojmo
Brno-Kohoutovice
Ať už je vaším cílem rychlý prodej nebo dosažení nejvyšší kupní ceny, klíčový je v obou případech dosah nabídky k poptávajícím klientům. Jednoduše řečeno, čím více lidí jste schopni oslovit, tím větší je šance na prodej za vyšší cenu ve velmi krátkém čase.
V dnešní moderní době hledají kupující nemovitosti různými způsoby. Vaším cílem je využít co možná nejvíc kanálů k oslovení poptávajících tak, abyste získali co nejvíce zájemců. Šikovný makléř by měl využít všechny cesty oslovení a tím pro vás zajistit co nejvyšší počet vážných zájemců.
Součástí marketingového plánu je srovnávací tržní analýza, na základě které vám doporučím nabídkovou cenu a představím strategii, jak cenou při prodeji pracovat.
Facebook a později i Instagram jsem začal využívat od roku 2018. Cílem je zůstat v kontaktu s klienty – počet osob, které chodí na realitní servery je omezený.
Na sociálních sítích je potřeba pochopit, kdo je vhodný kupující pro vaši nemovitost. Díky správně zacílené propagaci dokážu vaši nemovitost dostat mezi více potenciálních kupujících. Takový kupující může být třeba investor, který nechodí každý den na sreality.cz. Nebo to může být kupující, který používá při hledání filtry, např. hledá 3+KK a váš byt je 3+1, tzn. že rozdíl je minimální, ale potenciální zájemce nabídku díky tomu neuvidí. Makléř, který nevyužívá placenou reklamu vás ochuzuje o možnost prodat vaši nemovitost za vyšší cenu.
Pokud Vás má práce zaujala natolik, že se chcete setkat osobně a zvažujete využití mých služeb, můžete mě kontaktovat a domluvíme si společnou schůzku.
Budu se těšit na spolupráci!